GÓRY STOŁOWE Z REGIONEM IPA JASTRZĘBIE-ZDRÓJ

W dniu 20 maja 2016 roku o godzinie 10:00 wyruszyliśmy z Jastrzębia-Zdroju prosto do czeskiego Broumowva na zwiedzanie Browaru OPAT.

Na miejscu po krótkim oprowadzeniu Nas przez polskiego przewodnika, nastąpiła wcześniej zapowiedziana i długo oczekiwana degustacja piwa. Każdy z uczestników wycieczki mógł spróbować pięciu gatunków piwa. Podczas degustacji panowała genialna atmosfera. Browar opuściliśmy w bardzo dobrym humorze, zaopatrzeni w małe co nieco, gotowi na dalszą podróż.
Wieczorem byliśmy już na miejscu, w Dusznikach, a dokładnie w Zieleńcu. Po kolacji w formie grilla, na której królował pyszny, wiejski chleb z czosnkowym masłem, w ramach niespodzianki kobiety mogły skorzystać ze spa, a mężczyźni rozegrać kilka rund w kręgle.
Na drugi dzień rano po śniadaniu czekał na Nas Szczeliniec i około 800 schodów. Na samej górze piękne widoki oraz krajobrazy. O ile wejść było łatwo, to zejście nie było już taki proste. Po męczącym „spacerku” obiad był jak lekarstwo. Następnie odwiedziliśmy rezerwat Błędne Skały, gdzie co po niektórzy mieli nie mały problem przejść pomiędzy niektórymi skałami. Dobra zabawa i dość specyficzny humor Naszego górskiego przewodnika towarzyszył Nam w tych niezwykłych zakamarkach. Po drodze wstąpiliśmy jeszcze do Kaplicy Czaszek w Czyrnej. Po powrocie do hotelu, nastąpiła mała zmiana. Tego dnia to panie mogły wyszaleć się w kręgle, natomiast panowie tym razem odprężali się w saunie i jacuzzi. Uwieńczeniem tego wyczerpującego dnia była pyszna kolacja oraz dyskoteka z DJem. Każdy bawił się świetnie! Zielonych oczu i Tobołów nie zapomni chyba nikt.
Trzeciego dnia opuściliśmy ośrodek i przejechaliśmy do Kłodzka, tam zwiedziliśmy miasto oraz przeszliśmy Podziemną Trasą Turystyczną. W drodze powrotnej odwiedziliśmy Nysę, gdzie mieliśmy chwilę wolnego czasu. Za tak dobrą organizajcę chcielibyśmy podziękować Panu Michałowi, bez którego nie byłoby wegetariańskich dań.