Szlakami Beskidu Śląskiego

W dniach 18 i 19 czerwca 2016 roku odbyło się spotkanie wyjazdowe Regionu IPA Chorzów Śląskiej Grupy Wojewódzkiej Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji pod nazwą „Szlakami Beskidu Śląskiego”.

Ponad 30 osób wraz z dziećmi spotkało się w dniu 18-go czerwca 2016 roku o godzinie 07:30 na parkingu Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie, aby udać się do Ustronia.
Po zakwaterowaniu grupy podzieliły się, cześć osób wybrała się na piesze wędrówki, gdyż w Ustroniu przebiega wiele szlaków turystycznych. Inna z kolei grupa wraz z dziećmi wybrała się do Leśnego Parku Niespodzianek w Ustroniu Zawodziu. Nie można było przeoczyć wspaniałych pokazów lotów ptaków drapieżnych tudzież lotów sów reprezentowanych przez sokolników Parku. Swobodnie przemieszczające się zwierzęta wokół spacerowiczów dodawały samych atrakcji zarówno wśród najmłodszych jak i rodziców dzieci. Oczywiście jak Ustroń to i Równica. Dzięki Naszemu zaprzyjaźnionemu kierowcy autokaru mogliśmy się przemieścić na ten piękny górski park rozrywki, gdzie u samego szczytu jest 885 m n. p. m. Wspaniałe pole widokowe było tylko gratką dla miłośników fotografii. W godzinach wieczornych wszyscy spotkaliśmy się przy wspólnym ognisku podczas którego nie zabrakło elementu sportowego, gdyż nasze miejsce było usytuowane, gdzie można było skorzystać z piłki nożnej, badmintona co większość z nas uczyniła. Wspaniała pogoda pozwoliła nam na niesamowite przeżycia w tym pięknym rejonie Beskidu Śląskiego. Wszystko co piękne również też się kończy, następnego dnia po niedzielnym ondraszkowym obiedzie ruszyliśmy w drogę powrotną do swoich domów czekając znów na rodzinny wypad w góry.